söndag 21 april 2013

Äntligen vår!

Detta inlägg innehåller mest bara bilder.
Andreas, Elias och Ville är fotade. Inte jag, för jag står bakom kameran och inte Hannes, för han var helt enkelt för snabb för kameran denna helg! ;-)

Härlig lördagsmorgon...





Ville och Andreas i däckbytartagen...



Lekplatshäng med gungning...



...och rutschkanaåkning. Ville har tuffat till sig och åker till största del helt själv...


...åååå hej vad det går....



...sedan blev det lek i sandlådan...





Ville tycker det är mysigt och äta banan utomhus...




och samtidigt titta på när storebror med kompis spelar bandy...



Ville rev av en låt på pianot sittandes på sitt trumset...



Och Elias pluggar engelska. Avslappnat...



2 kommentarer:

  1. Kusin! Vilka härliga bilder på underbara ungar. Man blir allderles varm i hjärtat!

    SvaraRadera
  2. Tack Elin! Hoppas allt är bra med er?! Måste snart få träffa underbaraste Penny....och er med ;-). Kram

    SvaraRadera

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)