tisdag 22 maj 2018

🌾

Intagit en avslappnad stil i solstolen, jag njuter sĂ„ av solen och vĂ€rmen☀️


VÀrken i axeln Àr mycket bÀttre! Jag var hemma ett par dagar förra veckan och vilade axeln/armen och det gav resultat, skönt!

Ville har varit busig pĂ„ förskolan idag. Lekt med vatten och blomjord🙄 Han kopplar pĂ„ charmen och det hjĂ€lper till viss del. 

Idag har vi en fotbollsfri dag...skev jag och kom pĂ„ att Elias Ă€r ivĂ€g pĂ„ match. Tur att hela familjen Ă€r intresserad av denna sport som upptar mycket av vĂ„ran tid! Även att intresset finns sĂ„ Ă€r det himla skönt ibland att inte behöva tĂ€nka pĂ„ trĂ€ningar, matcher, körningar och planera in mat i schemat😅 

Elias Ă€r ivĂ€g med A-laget idag. Bortamatch i  Svenska cupen mot IF Sylvia. Match i Norrköping ikvĂ€ll kl.19.30. Han fĂ„r följa med och vĂ€ntar pĂ„ att fĂ„ speltid. Han njuter och tycket att det Ă€r toppenroligt att trĂ€na och fĂ„ följa med grabbarna! Den lĂ€rdomen han fĂ„r genom fotbollen tar han med sig och den ger honom trygghet och sjĂ€lvförtroende. En dag blir det speltid med A-laget, det Ă€r jag helt sĂ€ker pĂ„!

Nu kom min Hannes hem, hÀngt lite pÄ stan med kompisar efter skolan. Han har nedrÀkning till sommarlovet nu. Veckorna springer ivÀg och lovdagarna avlöser varandra. PÄ torsdag studiedag igen men först ska Hannes pÄ sin första praktik i morgon. Han ska praktisera en dag pÄ Villes förskola. SpÀnnnade!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)