söndag 25 februari 2018

Hemresa🚗

Vi har haft en mysig och hĂ€rligt vecka trots sjukdom❣️SĂ„ hĂ€r mycket stugmys hoppas jag inte vi fĂ„r nĂ€sta Ă„r😉. Stugan Ă€r bokad, den bokade vi en eftermiddag nĂ€r vi tyckte synd om  Hannes😍 ja Ă€ven Ville och Andreas, men andra Ă„ret i rad som Hannes missar nĂ„gra dagars skidĂ„kning. Vi har verkligen fastnat för Björnrike! Vi trivs hĂ€r pĂ„ alla sĂ€tt. Lugnt och skönt och vĂ€ldigt bra skidĂ„kning!👍

Vi packade bilen igĂ„r sĂ„ idag gick vi bara upp, klĂ€dde pĂ„ oss och packade ner sĂ€ngklĂ€derna i vĂ€skan och sedan ut i bilen. Ville fortsatte sova och sover fortfarande 3,5 timmar senare👍 Snart frukosttime. 

Det Àr helt fantastiskt att Äka genom detta vinterlandskap. Snöigt, -28 grader och solen som gÄr upp. Jag bara njuter av utsikten...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)