torsdag 22 februari 2018

Härlig dag i backen⛷

Härlig dag för mig iallafall⛷❄️☀️

Tyvärr är det influensan som drabbat 3/5 av familjen😔

Trodde Andreas och Ville var på bättringsväg men det vände till det sämre igen. Idag har dom besökt sjukstugan med Ville. Han har haft feber sedan i lördags och vi ville kolla hans hals och lungor. Proverna var ok men däremot har han onda blåsor i munnen som gör att han inte vill äta. Andreas och Hannes vaknade också med feber idag så dom har haft en lugn stugdag. Ja Andreas lockades av det fina vädret och tog 3 åk i backen sen var han helt slut stackarn.

Elias och jag har haft bästa dagen hittills denna vecka i backen. Fantastisk åkning och fint väder⛷☀️ Skidåkning när den är som bäst!!!

Vi träffade familjen Emanuelsson så idag har jag och Katti susat ner i backarna tillsammans. Dom bor i ”Skalet” så i morgon har vi tänkt åkning där. Vi får se hur många av oss som är på benen i morgon. Hoppas, hoppas killarna känner sig piggare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)