söndag 28 maj 2017

Morsdag

Vaknade av tisslande och tasslande ljud i morse. Ville är inte dunderbra på att smyga alla gånger.
Hörde hur det stökades nere i köket.
Gick upp och gjorde mig i ordning, hörde hur hela mitt underbara killgäng💕började tassa sig upp för trappen. Jag skyndade snabbt in i sovrummet och kröp ner i sängen. Låtsades sova och vaknade överraskad när dom hoppade upp i sängen, väldigt likt en födelsedag😊
Fick paket
Fick fin frukost.
Flaggan är hissad.
Alla killar är på strålande morgonhumör!
Det är allt och lite mer vad jag önskar mig en morsdagmorgon❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)