onsdag 24 maj 2017

☀️

Annorlunda vecka.
I måndags ringde dom från förskolan och sa att Ville inte var pigg. Jag åkte och hämtade hem honom och efter vila och två smörgåsar var han pigg igen. Han är dock förkyld och behövde ta igen sig lite.
Igår var en vanlig dag och idag är förskolan stängd, studiedag, så idag är jag föräkdrarledig😊
Lagom till idag känner jag mig hängig. Lite feber i natt och halsont. Kanske Elias och Villes basiller?
Det går ingen nöd på mig men jag måste pigga på mig så jag inte blir sjuk till nästa vecka.
På onsdag opereras jag. Inget allvarligt.
Titthålskirurgi där en cysta, ofarlig sådan, ska tas bort. Cystan växer och kommer inte försvinna av sig själv. Den växer på min ena äggstock.
Lite sjukskrivning efter operation så är jag fit for fight igen😁
Ledig morgondag och hlr-kurs på fredag sedan helg igen.
Hoppas det fina vädret håller i sig!☀️

En mysig dag med en mysig kille💕



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)