torsdag 18 maj 2017

🌞

Tiden springer ivÀg som vanligt!
Jag har lĂ€ngtat sĂ„ mycket efter vĂ€rmen och solen och idag tror jag Ă€ntligen den har kommit🌞
Dagarn fylls med jobb, fotboll, stÀdning, matlagning, lÄnga promenader...
Helgerna sedan sist jag skrev har toppats med 70-Ärsuppvaktning av Gerd, middagar med vÀnner, restaurangbesök pÄ Pinchos med vÄra tvÄ Àldsta killar...

TĂ€nker sĂ„ mycket pĂ„ mamma❤️, om allt hon inte fĂ„r uppleva. Drömmer mycket om henne nu. 
Är sĂ„ glad att vi har pappa/morfar som alltid finns för oss och barnen!❤️

Idag var Elias redo för skolan efter att varit sjuk sedan i söndags. Inte ofta han Ă€r krasslig. 
Jag har jobbat ikvÀll sÄ Ville och jag passade pÄ att njuta i vÄrvÀdret och var pÄ promenad med Katti i förmiddags.
Nu Ă€r det snart helg igen😊








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)