söndag 22 november 2015

❤️

Idag var vi i kyrkan och hörde tillkännagivandet att mamma har gått bort. Hennes namn lästes upp, ett ljus tändes och kyrkklockorna ringde till mammas minne. Det var en känslosam och fin stund.

På torsdag är begravningen. Vet att det kommer bli känslomässigt jättejobbigt men även det kommer bli en fin stund.
Bara pappa, systers familj, mormor , mammas bror och vi kommer närvara. En liten begravning precis som mamma önskade❤️

Önskar att jag kunde få träffa mamma eller åtminstone få prata med henne igen. Något man verkligen tar för givet när livet är som det ska vara, när nära och kära finns här ibland oss.
Men jag ser mamma framför mig och jag hör hennes röst.
Dikten i begravningsannonsen är så passande och fin❤️








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)