onsdag 28 oktober 2015

Höstlov

Är väldigt stolt över våra stora killar som hjälper till jättebra här hemma.
Dom har höstlov denna vecka.
Vardagssysslor som att plocka i och ur diskmaskinen, laga mat, plocka in tvätt, hänga upp tvätt har dom hjälpt till med.
Igår när jag kom hem från jobbet frågade jag vad dom hade gjort under dagen. Hannes tittade allvarligt på mig och sa:
"Vi har plockat ur diskmaskinen, sorterat och plockat in tvätten, lagat mat, mamma man hinner faktiskt inte så mycket på en dag!"
Hihi, detta är nyttigt för dom, hemmasysslorna tar tid.
Idag har killarna varit hos frisören. Jag lovade att ringa från jobbet och påminna dom....men jag glömde, ops. Tur att dom har koll själva!
Efter frisörbesöket fick dom belöna sig med att äta lunch på stan.
Tillsammans med kusin Sture gick dom till Kinarestaurangen och åt.
I morgon är jag ledig och på fredag är Andreas ledig så nu tar vi lite minihöstlov.

Softar...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)