torsdag 8 oktober 2015

Envis förkylning

Idag är Hannes tillbaka i skolan.
Ville är hemma, han är fortfarande förkyld och har utslag i ansiktet och på benen.
Idag har vi tid hos habiliteringsläkaren, det årliga läkarbesöket. Passar bra för jag vill verkligen att någon expert ska ta en titt på utslagen.









Idag får vi även ny vikt och längd på Ville, ska bli spännande för vi tycker att Ville vuxit mycket i sommar, han har blivit lång.
Andreas och jag jobbar och vabbar om vartannat.
Jag var febrig med halsont i tisdags kväll men det vände på natten och har bara blivit bättre, så skönt!
Och så är det jättekul att Ville verkar ha fått en till favorit på tv:n!
Som jag sagt tidigare är jag, och resten av familjen, aningen trötta på Alfons Åberg. Han är trevlig och söt men det blir lite mycket.
Nu sitter Ville och tittar på "Stadens hjältar"...






Tummen upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)