söndag 16 augusti 2015

Sträckning, ⚽️ och bad

Elias sträckte sig i ljumsken på träningen i måndags. Han spelade bara några minuter i matchen på tisdagen, det värkte.
Han fick en tid (ett återbud) hos sjukgymnasten redan på onsdagsförmiddagen.
Elias fick sällskap av lillebror Hannes dit. Duktiga killar!❤️
Ingen fotboll på 1 vecka, det blir nog längre men han har återbesök nu i veckan.
Istället cyklar han på motionscykeln när hans lagkompisar tränar.
I onsdags var det Hannes som hade bortamatch i Västervik.
Vi åkte och hejade hela familjen.
Innan match var vi och åt glass i hamnen i V-vik, gott var det!






Veckan gick fort! Inte "riktig" vardag ännu eftersom Elias och Hannes är hemma (nu bara 1 dag kvar av sommarlovet).

Igår var vi hembjudna till Andreas kusins familj. Tidigt på eftermiddagen var vi där, dom har pool och det badades förfullt!















Underbart!
Trevlig eftermiddag och kväll!

Idag är bara Ville och jag hemma.
Hannes och Andreas är och spelar fotbollsmatcher i Hjorted och Elias följde med. Dom är inte hemma förrän i eftermiddag.

Ville och jag tar en lugn idag, vi får se om det blir en sväng till stranden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)