måndag 3 augusti 2015

Kul grej!

Igår hände en liten rolig grej.
Charlotte Perrellis son spelade också Eskilscupen och bodde på samma skola som Elias och killarna. Jag läser både hennes blogg och istagram och visste att det gick bra för hennes son och laget. Det roliga är att det känns nästan som att man känner henne genom bloggen.
Så när vi skulle hämta Elias igår var hon där och skulle hämta sin son.
Jag sprang på dom och kunde naturligtvis inte låta bli att fråga hur det gick i cupen. Vi pratade lite innan vi gick åt olika håll.
Kul grej! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)