tisdag 18 augusti 2015

Första skoldagen och Linas matkasse

Första skoldagen efter sommarlovet och barnen kom hem supernöjda med dagen!
Härligt det känns! Vi är redo att rulla igång vardagen igen :-))
Träningskväll för dom tre äldsta killarna så Ville och jag har tagit det lugnt och varit och hämtat hem Hannes efter hans träning, Andreas tränade även Elias lag ikväll.
Hannes och Ville var jättetrötta och sover sedan en lång stund tillbaka.
Det känns verkligen konstigt att sitta ensam i tv-soffan, snart kommer Andreas och Elias hem.

Kan inte få nog av att känna lycka och glädje över Linas Matkasse!
Passar våran familj perfekt, vi alla älskar maten och variationen.
Jag, som oftast lagar maten, är jättenöjd med all ny inspiration jag får genom recepten, jättekul!
Idag åt vi äppelugnspannkaka med kassler. Som tillbehör var det lingon, keso och på grönsakstallriken låg det finskurna morötter, gurka och äpple.
Barnen äter ju till och med jättemycket grönsaker nuförtiden :-)

Hannes och hans underbara hårlockar...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)