torsdag 25 juni 2015

Saknade

Igår kväll satt jag i soffan på kvällen och saknade Hannes som var på partaj. Det var meningen att han skulle sova borta, det var övernattningspartaj, men kl.22 ringde telefonen och Hannes ville bli hämtad. Dom två andra killarna gick hem och då ville Hannes inte sova över som ensam kille med dom tre kvarvarande tjejerna.
Lite förvånad blev jag allt. Hannes som gillar att leka och umgås med tjejer.
Hursomhelst kom min mellanprins hem och jag fick pussa och krama honom godnatt.



Ikväll sitter jag i soffan och saknar Elias. Han åkte på fotbollscup till Skövde idag.
Vet att han har det toppen och hur roligt som helst, jag har själv varit ung och varit på fotbollscuper, men tomt här hemma utan honom.
I morgon åker vi dit och hejar på honom och dom andra killarna.
Får ju se honom men det dröjer ända till söndag innan vi alla är hemma tillsammans igen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)