fredag 12 juni 2015

Den blomstertid nu kommer...

Skolavslutning idag. Fint och känslofyllt i kyrkan som vanligt.
Och även efter i Elias respektive Hannes klassrum.
Båda våra killar tog farväl av sina klasslärare, nästa termin får dom nya lärare. Känns lite vemodigt, dom är/har varit väldigt bra och omtyckta.
Mina fina ❤️❤️










Nu är killgänget på sjön.
Pappa, Andreas, Nicke och alla barnen utom Ville.



Ville och jag är hemma. Vi är trötta och ska ta det lite lugnt innan jag ska baka tårtor till morgondagen.
Villes kontaktfamilj har en son som tagit studenten i veckan. I morgon åker vi och tårtorna och uppvaktar :-))
Fast innan studentfest ska vi fira att barnens kusin likaså mosters (jag) äldsta kille S har fyllt 10 år! ❤️
Och innan kusinkalaset ska Hannes spela en fotbollsmatch!
Kalasdag som vi ser fram emot!

Ville har haft ögoninflammation ända sedan i söndags. Igår var han och jag hos doktorn som skrev ut salva. Det är mycket bättre redan idag. Jätteskönt! Vi har fått badda hans ögon med vatten varje morgon för att han ska kunna öppna dom. Liten skrutt ❤️







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)