söndag 7 juni 2015

Nationaldagen

Igår, på nationaldagen, var det kalasdags. Ville och jag var och firade T som har fyllt 8 år.
T har också downs syndrom. Första gången jag träffade henne var hon 4 år (Ville var då ett par månader gammal). Hon var den första person med Downs syndrom jag kom i kontakt med (förutom Ville då).
Jag blev så glad att träffa den underbara lilla tjejen som charmade mig från först stund och gjorde så att alla negativa funderingar inför framtiden var som bortblåsta.
Är evigt tacksam och glad att vi mammor fann varandra!

Efter kalaset åkte hela familjen till Kalmar och hem till andra bekantskaper som vi har träffat tack vare en lite kromosom.
Tänk vad många nya bekantskaper vi har fått för att våra barn har berikats med en extra kromosom.
J fyller snart 3 år och hon är världens charmigaste lilla bestämda dam man kan tänka sig. Och hon gillar verkligen alla mina killar! Kramas, pussas, hålla handen eller mysa i famnen är hennes melodi, helst med Andreas, Elias eller Hannes.









Hon och hennes lillasyster jagade en springande Ville och det verkade han inte ha något emot...








Och så har tjejerna en tuff STOR radiostyrd bil...










Vi hade en supertrevlig dag igår!!!
Tack alla inblandade!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)