söndag 12 oktober 2014

Storfest

Dagen efter...
Känner mig nästan som jag var på partaj igår, och det var jag ju på sätt och vis.
Lite huvudvärk, trött och lite mör i kroppen.
Årliga Guldklubbsfesten gick av stapeln igår.
700 personer som vi lagade förrätt och varmrätt till.
Desserten gjorde Nilssonskillarna.
Det gick bra!
Tycker ju att det är jätteroligt med stora fester!










Nu är vi påväg till Kalmar med stora grabbarna.
Lillgrabben är hos sin kontaktfamiljen.
En lugn shoppingdag och alldeles säkert en god lunch på någon restaurang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)