fredag 10 oktober 2014

Hab

Inlägget publicerades jag i torsdags, vet inte varför det blev fördröjt?....


Igår var jag och Hannes med Ville hos sjukgymnasten.
Jättebra att ha storebror med, Ville härmar Hannes och är på ett annat sätt när Hannes är med. Det är mer fart på Ville, precis som hemma.
Vi var i gympasalen på hab. Ville älskar att vara där!
Studsmatta, bollar, ribbstol och massor andra roliga saker att klättra på eller leka med.
Han har utvecklats mycket motoriskt senaste halvåret.
Sjukgymnasten tittar på honom under lek och hon, liksom vi, ser ju vilka framsteg han gör. Han är så aktiv och tränar mycket själv.
Ville och Hannes kan även ta det lugnt tillsammans.
Som i väntrummet. Hannes och Ville sjunger tillsammans och Hannes läser en bok för Ville....




















Och så är vi glada för att min mormor fick åka hem från sjukhuset igår.
Hon har legat inlagd sedan i fredags. Det var aldrig kritiskt men klart att jag oroade mig. Hon fyllde trots allt 90 år i somras.

Idag är det 1 vecka sedan min kära farmor gick bort.
Tänker på henne mycket.

Och så hoppas jag att mamma och pappa kan njuta av New York där dom befinner sig nu.
På söndag kommer dom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)