söndag 4 maj 2014

Hustankar

När jag står och tittar ut genom fönstret på Hannes rum tänker jag alltid tillbaka på när vi var i vårat hus, på husvisning, för första gången. Det var snart 13 år sedan.
Tror att det var i den stunden jag stod och tittade ut genom fönstret som jag verkligen föll pladask för huset.



























Tur är väl den att pappa missade tiden för husvisningen för jag hade fått det jättetufft att där och då övertala Andreas med stöd av pappa att vi skulle köpa huset.

Huset var inte renoverat sedan 1959 så ja, det var mycket att göra.
Hjälp har vi fått/får och det är vi evigt tacksamma för!

Huset är byggt 1918 så om några år firar det 100-årsjubileum.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)