lördag 31 maj 2014

Från glädje till sorg

Igår kväll firade jag och mina jobbarkompisar min kommande 40-årsdag och jobbarkompis A:s 40-årsdag.
En jätterolig kväll med god mat, mycket dricka ;-) och glada vänner!

Ikväll ersattes lördagsglädjen med många tankar till en eldsjäl, en person som betyder mycket för OAIK, som gick bort mycket hastigt och oväntat någon gång under natten. En person som Andreas, jag och Elias har haft kontakt med på olika sätt.
Många frågor från Elias har blivit besvarade så gott det går.
Inte alltid lätt.
"Ingen dömer våra matcher så bra som ..., vem ska döma nu?!" undrar Elias.
Han kommer bli saknad av MÅNGA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)