söndag 20 april 2014

Härliga påskdagar!

Trevliga påskdagar som bara springer iväg.
I fredags var vi ju i Långemåla...


































Igår var vi hos mamma och pappa och åt god påskmat!

























Tyckte det var toppen att se min gamla mormor pigg.












Idag bär det av till Kalmar med våra äldsta prinsar. Bio, restaurangbesök och kanske någon affär om vi springer på någon öppen ;-)
Ville är hos sin kontaktfamilj och kommer inte hem förrän i morgon.
Första övernattningstillfället.
Erkänner att jag har haft blandade känslor inför detta. Påminner mig att tänka på Ville och inte på mig själv. Det är ju jättebra för Villes utveckling av sin egen självständighet och jag inser att han är en stor kille som jag måste släppa taget om lite.
Alltså utvecklande för oss båda, haha!
Han gjorde det lätt för mig idag när jag lämnade honom.
Minst 10 slängpussar och ett bestämt "hej å!"




Posted using BlogPress from my iPhone




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)