tisdag 22 april 2014

Glasögonjakt

Övernattningen gick toppen för Ville....och för mig ;-)
Och för kontaktfamiljen ska väl tilläggas :-).
När Ville kom hem sprang han runt i trädgården och plötsligt var hans nya glasögon borta :-0
Vi letade, Andreas letade mest men fick hjälp av Elias, Hannes, kompis och mig.
2 timmar senare hittade jag dom på ett ställe där vi alla letat några gånger tidigare, vad konstigt det kan bli.
Barnen fick glass när glasögonen var återfunna.
Ville fick sin favoritglass, mums va gott...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)