lördag 15 mars 2014

Roliga veckan!

Inga vattkoppor på Ville vad vi kan se. Små utslag har han, snorig och lite feber i några dagar nu men pigg och glad det är han.

Veckan som var innehöll många roliga saker som Andreas och jag varvade med vabtid för Ville och jobb. Vi fick stor hjälp utav morfar och farfar med barnvakt.
Tack, ni är guld värda!
Bl.a. så var jag och bästa L i Kalmar. Vi hade en jättemysig eftermiddag/kväll med god mat och lite shopping. Vi satt länge och njöt av maten och pratade i lugn och ro, vardagslyx!
Vid 19.30 satt vi bänkade på scenparkett och lyssnade och tittade på Lisa Nilsson. Jättebra framträdande! Biljetterna var julklappar från våra kära makar, tack!




Andreas var iväg med jobbet måndag, tisdag och fredag.
Han är numera certifierad european expert in maintenance management (europeisk expert i underhållsledning).
Jag är stolt över min man!!!!<3

Ikväll är det min tur igen.
Ikväll blir det första av många 40-årsfirningar i år. Tjejkväll med uppvaktning från mig, S och A och stundande överraskning från jubilaren T. Ska bli spännande och väldigt, väldigt roligt!

I morgon åker vi till Växjö alldeles för tidigt ;-). Samling 07.15.
Innan samlingen ska vi lämna Ville hos hans kontaktfamilj.
Elias ska spela fotbollscup och vi ska heja på!
Vi har att göra! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)