lördag 22 mars 2014

Fair play cup

En dag full av innebandy!
Spännande jämna matcher som får min puls att stiga. Usch och fyy vad det är jobbigt men så himla roligt!!!
Elias har storspelat och vi är så stolta <3
Flera mål och assister har han gjort men stoltast är jag att han tar lagkaptensrollen på största allvar och peppar sina lagspelare och är själv en riktig kämpe.
En vunnen, en oavgjord och två förluster är dagen facit.
I morgon fortsätter spelet. Två matcher kvar, phuu.













Shopping och restaurangbesök har vi också hunnit med.
Och Hannes har haft roligt och fullt upp med kompis L =dubbeltrubbel.
Dom har hållit sig i skinnet så inga större skandaler eller missöden har inträffat idag ;-)
Ville är världens störtskönaste och coolaste 3-åring i dessa sammanhang. Men det tar på krafterna så 2 gånger har han sovit under dagen.








I morgon är en annan dag. Hoppas alla får en skön nattsömn, inte minst Elias. Det behöver vår kämpe!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)