tisdag 11 mars 2014

Hej hopp

Elias och Hannes hade en toppenhelg i Stockholm!
En upplevelse med melodifestivalen i ett fullsatt Friends arena.
När dom kom hem överraskade vi dom med att studsmattan var "hoppredo".
Så nu är den inhoppad för säsong 2014.
Ville var också lycklig...










Igår var Ville och jag hos habiliteringsläkaren.
Allt bara bra. Sköldkörtelprovet var bra så nu glesar vi ut provtagningarna till 1ggr/år.
I nya vårdprogrammet görs en sömnregistrering innan barnet fyller 4 år så det är den som är på tapetern nu.
Eftersom det är vanligare att barn med ds har trånga luftvägar vilket leder till dålig och orolig sömn görs denna registrering. Villes sover bra men snarkar en del så lite trång är han nog.
Som sagt, noga genomgången blir han våran lillprins.

Idag ringde dagis till jobbet på förmiddagen och jag fick åka och hämta honom. Ville har lite feber och ett par misstänkta vattkoppor. Vattkoppor går på avdelningen så det är ju inte konstigt om han får det, återstår att se.....
I morgon är jag hemma med Ville.
På eftermiddagen åker jag och L till Kalmar. Senare ska vi till Kalmarsalen och lyssna och titta på Lisa Nilsson. Ska bli så roligt och trevligt så!
Nu lite tv med Glada Hudikgänget.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)