torsdag 26 december 2013

Julfirande

Åh vad mätt, glad och nöjd jag är nu efter 3 dagars julfirande.
Mammas goda julmat går verkligen inte av för hackor, lika gott varje år!

Julafton blev annorlunda i år och tankarna gick till mormor som ligger inlagd på sjukhuset.
Hon har varit riktigt illa däran men piggade på sig lagom till julafton och det var en lättnad.
Lunginflammation är inte att leka med om man är 89 år gammal men min mormor är en riktig kruttant!
Hon kämpar vidare <3

Barnen hade en toppenjul och har varit supersnälla även i år, julklappsberget talade sitt tydliga språk!!!
Tack kära mor och far för en toppenjul! <3

Igår njöt vi återigen av mammas julmat innan vi åkte på släktfika.

Idag har vi firat jul i Kristdala hemma hos barnens farfar och G.
Jättegod mat och trevligt umgänge, precis som alltid!
Tack så mycket! <3

God fortsättning!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)