måndag 16 december 2013

Födelsedagar och julbord

En liten uppdatering...
Vi har påbörjat våran födelsedagsfirningsperiod!
I går firade vi Elias i förskott. Han fyller 11 år på fredag! Våran lillstora prins <3







I dag firade vi min farmor som fyller 90 år! <3

Det är bara början...
Inom närmaste månaden (plus några dagar) fyller Andreas, Hannes och Ville år. Mycket kalasande blir det, hihi.

Störst fokus för mig just nu är morgondagen.
Största julbordet ever på jobbet.
Alla ca.2200 Scaniaanställda är bjudna på julbord och vi räknar med att dom flesta kommer.
Funderar på att låna med mig Elias inlines till jobbet i morgon! ;-)
Stämningen var på topp på jobbet idag och alla är förväntansfulla....och helt klart aningen nervösa.
Kylarna är fulla med mat och förberedelserna har pågått några dagar.
Vårat kök är absolut inte anpassat för denna mängd med mat men allt går.
Spännande!!!!!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)