torsdag 31 oktober 2013

Mina killar!

Nu är vi höstlovslediga.
Elias har varit hemma hela veckan.
Han är så duktig och ordnar med frukost och lunch själv.
Jag har inte sett honom så mycket, kompisar och innebandyspel har upptagit hans tid och så ska det ju vara när man har höstlov.
Han är stor nu våran Elias. Snart fyller han 11!
Hannes har varit några dagar på fritids. Där trivs han så bra. Igår var dom iväg och grillade på medtagna engångsgrillar och lek och hade roligt.
Lång har han blivit och växer ur sina kläder nästan innan jag har har hunnit hem från affären ;-).
Snart fyller han 8!
Ville älskar verkligen att vara på sitt dagis. Varje morgon vinkar han glatt och säger "hej hej" eller "hej då", lite olika, när man lämnar honom.
Förskollärarna tycker att Ville är en glädjespridare.
Hemma är han numera en nyfiken busunge som gärna testar gränser.
Han går förfullt sedan en tid tillbaka, något som verkligen smög sig på under många månader.
Han fortsätter att utvecklas.
Snart blir han 3!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)