söndag 18 augusti 2013

Stockholm

En kortrapport för jag känner mig inte så värst pigg :-(.
I fredags åkte Andreas, Ville och jag till Stockholm.
Vi sammanstrålade med K och P där.
Vi var i valet och kvalet om vi skulle åka eftersom Ville hade kräkts några gånger på natten mot fredagen.
Men han var pigg, precis som vanligt så vi lämnade Elias och Hannes hos deras mormor och morfar och for iväg.

Vi hade det jättmysigt, var ute och åt på fredagskvällen och lördagen blev en shoppingdag.

På lördagskvällen promenerade vi iväg till Zinkensdamm med en laddad K och en laddad P. Dags för Midnattsloppet!
Stämningen var på topp och jag blev jättesugen på att springa!
Istället ställde Andreas, Ville och jag oss vid mål för att heja på alla duktiga löparna!

Ca. 36 000 bananer väntade på att bli uppätna...




Heja K och P och alla andra...













Lite underhållning undertiden vi väntade på vinnare och hans följe...




Det gick bra för K och P men hur mycket vi än stod och tittade efter dom missade vi deras målgång!

Påväg hem efter loppet började Andreas må dåligt.
Det blev en snabbvariant av magsjuka som var över (efter en Ipren mot lite feber) på förmiddagskvisten.
På morgonen var det min tur...
Nu är vi hemkomna och jag ligger på soffan och tycker faktiskt lite synd om mig själv.
Fortfarande illamående, feber och värk i kroppen :-(.
Jag som skulle ha börjat jobba i morgon efter semestern....

Men en trevlig helg med bästa K och bästa P fick vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)