tisdag 13 augusti 2013

Sista semesterveckan

Sista semesterveckan och vi njuter.
Andreas har börjat jobba så jag och barnen är hemma.
Mycket lek med kompisar för deras del.
Vi har också varit vid Gunnarsö och badat och ätit glass en eftermiddag.

Idag har jag varit på akupunktur, allt för att låret ska kännas bra till på lördag men det är mycket tveksamt.
Sjukgymnasten avrådde mig idag från att springa men jag ska till henne för ny akupunktur på torsdag och då tar jag helt ställning till om jag ska springa Midnattsloppet eller ej.
Vill ju så gärna, mitt mål sedan månader med träning!
Men hälsan går först...

Idag har också jag och Ville hunnit med ett besök på dagis.
Han blev väl mottagen av fröknarna och dagiskompisarna.
Det tog en halvtimma innan Ville började leka på egen hand så besöket kändes välbehövligt för Ville. Var ju 6 veckor sedan sist.






I morgon ska K och jag hitta på något med barnen, vad är inte riktigt bestämt.
Nu ska jag vinka av en av bröderna T och sedan väcka en liten Ville.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)