lördag 10 augusti 2013

Skit!!

Idag är det en vecka till jag ska springa Midnattsloppet och mitt vänstra lår känns allt annat än bra!
Har haft känningar under dom senaste veckorna men igår gjorde det sååå ont när jag kom hem efter rundan, kändes lite under själva rundan men först när jag slutade springa kom värken.
Muskelbristning i främre lårmuskeln säger min man som ägnade stor del av gårdagskvällen åt att googla vad som nu ska göras för snabbaste, bästa läkning av skadan, gulligt av honom tycker jag.
Vill verkligen springa nästa vecka!
Voltaren, omlindning av låret, tigerbalsam och löparvila ser ut att bli min uppladdning :-(




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)