lördag 23 januari 2021

Ville 10 år!❤️🥳

Min lilla stora pojke som fyller tvåsiffrigt idag😍

Pojken som kom till oss och fick oss att inte ta allt i livet så för givet

Pojken som är en glädjespridare i våran familj och för många i sin omgivning

Pojken som verkligen lever i nuet

Pojken som älskar att kramas och mysa

Pojken som busar 

Pojken som även visar humör och blir arg

Pojken som kan skrika högt

Pojken vars ord "mamma jag älskar dig" får mig att bli tårögd. Han berör mig med sitt öppna register av känslor och närvaro.

Finns ingen som du mitt yngsta hjärta❤️

🎉🥳🎉🥳🎉🥳🎉🥳🎉🥳🎉🥳🎉🥳🎉🥳🎉

Ville fick vakna upp hos finaste kontaktfamiljen i världen❤️

Vi har grillat korv 🌭 i skogen🌲🌿🍂

Snart är det tårtkalas med presentöppning.

Kalas för bara lilla familjen i dessa tider. Saknar dom andra. Vi får ta i lite extra i skönsången för våran födelsedagskille när vi inte är så många.

Älskar dig Ville ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)