lördag 23 januari 2021

Hannes 15 år!❤️🎉

Våran älskade mellankille fyller 15 år idag!

"Mamma, jag kommer vara både lillebror och storebror när bebisen kommer" så sa våran stolta Hannes när han var med mig till barnmorskan och fick lyssna på Villes hjärtljud strax innan Ville kom till världen.

Han fick fira sin 5 årsdag på BB, dagen efter att han blev storebror. Stolt som bara den fick han och Elias dra Ville i barnvagnen utomhus för första gången.

Hannes fick bli stor så fort, fortare än vad vi önskade och ville. När Ville bara var 6 veckor gammal och blev jättesjuk och Andreas och jag fick bo på sjukhus i Stockholm och Västervik under ett par veckor helt oförberedda så hade vi en nybliven 5-åring hemma. Svårt att förstå och saknad efter oss föräldrar för en liten kille. Att det sedan blev en turbulent och orolig tid när hans älskade lillebror skulle repa sig efter sjukdom och samtidigt fick besked om Downs Syndrom. Tänker fortfarande på hur detta har påverkat Hannes. Han fixade dock den tiden väldigt bra😍

Vår omtänksamma kille som alltid har haft glimten i ögat❤️

Idag fyller han moppe! 🏍 

Den nya fina mopeden står redo i källaren, han ska bara skriva upp först...och så ska det bli körvänliga vägar först.

...och så ska mamman behöva oroa sig när han är ute på vägarna och kör😳

Älskade Hannes, fortsätt vara omtänksam, rolig, målmedveten och duktig i allt du tar dig för!❤️

Älskar dig!❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)