söndag 31 maj 2020

Mors dag🌾

Uppvaktad av min underbara familj idag pĂ„ morgonen, Ă€lskar dom sĂ„ mycket❤️

StrĂ„lande sol och hissad flagga☀️🇾đŸ‡Ș

Mysig frukost tillsammans med mycket gott att Ă€ta och present som Elias och Hannes valt ut❤️ En jĂ€ttefin vit klĂ€nning som blir perfekt till fredagens ev. studentfirande. VĂ„ra kompisars dotter tar studenten men vĂ€dret avgör, fest utomhus, om firandet blir av pĂ„ fredag eller flyttas fram. 

Ville sa hurra, hurra och blĂ„ste ut lĂ„tsasljus. Min första födelsedag detta Ă„r😉 Han tittade och sĂ„g sĂ„ stolt ut nĂ€r jag öppnade presenten, precis som att han hade sytt den sjĂ€lv, mitt lilla❤️ 


Andreas och jag har ingen mamma hĂ€r i jordelivet att uppvakta idag. Vi saknar och tĂ€nker pĂ„ vĂ„ra mammor extra mycket idag❤️❤️

VĂ„ra barn har ingen mormor eller farmor hĂ€r❤️❤️ Det tycker jag Ă€r sĂ„ synd😔 Tycker det Ă€r synd att dom inte fĂ„r möjlighet att vĂ€xa upp med nĂ„gon av dom och ha en sĂ„ hĂ€rlig relation med dom som jag hade med min farmor❤️  Tur att dom har sin morfar och farfar❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)