söndag 1 september 2019

☀️

Fortfarande sommarvärme☀️

Njuter men kommer välkomna hösten, känner mig jätteredo för svalare dagar och höstmörkret🍁

Veckorna springer iväg, mycket att göra inför "Guldis" nästa helg! 😅 Jätteroligt, jättespännande, jättenervöst och jättejobbigt. Så mycket att tänka på! Nu har jag ju hunnit skaffa mig rutin på detta men det dyker upp nya saker för varje år som blir utmaningar i sig. 

I morgon blir det ytterligare en spännande dag på jobbet, all mat kommer och jag ska räkna och checka av allt så det stämmer. Senare i veckan börjar det att lagas och förberedas. 

Har gjort mycket av all annan förberedelserna redan. Räknat allt från uppläggningsbestick till hur mycket ingredienser det går åt till kräftskagen. Arbetsplanering inför och under "Guldis", vilket är superviktig så att alla som jobbar vet in i minsta detalj vad som ska göras. Jätteviktigt tycker jag för att alla ska känna sig säkra och tycka att det är roligt att jobba👍 ...och även för mig så jag slipper svara på 10 000 frågor den kommande veckan😂

Idag en slappardag i solen och lite ⚽️ i eftermiddag. Skön söndag!☀️👌


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)