lördag 17 augusti 2019

Helg🌾

Första jobbveckan gick lugnt till. Provmatlagningen gick galant och dom köpte mitt menyförslag. FörrĂ€tt, buffĂ© och dessert till ca. 850 gĂ€ster. Tre veckor kvar till Guldklubbsfesten 🎉

Elias var med mig och jobbade förra vecka. Det har gĂ„tt jĂ€ttebra för honom och han har trivts och tyckte att det varit roligt👍😃 Kul för honom att fĂ„ möjlighet att tjĂ€na en rejĂ€l slant denna sommar.

Hannes har varit pĂ„ Kalmar FF:s fotbollscamp mĂ„ndag till torsdag⚽️ Han har tyckte att det varit jĂ€tteroligt med trĂ€ningspass, teori och bekanta sig med nya ⚽️-kompisar👍😃

Ville har varit pĂ„ fritids, nöjd kille👍😃

Andreas och Ville smygstartade veckan med en ledig dag. Planeringsdag pÄ fritids och det passade jÀttebra för dom var med Hannes till Kalmar.

Pappa och svĂ€rfar var jĂ€ttesnĂ€lla och hjĂ€lpte till med lĂ€mning och hĂ€mtning av Hannes i veckan❤️

I gĂ„r vid lunchtid Ă„kte Andreas,Elias och Hannes till Stockholm. Ville och jag hade en stĂ€ddag och mysig fredagskvĂ€ll ensamma. 

Idag har dom shoppat och nu ikvĂ€ll har Andreas och Elias sprungit Midnattsloppet. En tuff mil pĂ„ Södermalm. SĂ„ himla duktiga bĂ„da tvĂ„!!!!! 

Elias första gĂ„ng att springa loppet och han sprang pĂ„ 50.41👏 sista km spurtade han pĂ„ 04.27đŸ€©

Andreas som har haft en strulig vad och inte kunnat löptrĂ€na sprang pĂ„ 59.23!đŸ’Ș👏 

Jag Ă€r sĂ„ imponerad och stolt över dom bĂ„da😍

NĂ€sta Ă„r Ă€r jag sugen pĂ„ att följa med och springa och hoppas att Ă€ven Hannes vill. Kanske kĂ€nner annorlunda om nĂ„gra dagar....Ă€r ju ett Ă„r dit😂


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)