måndag 22 juli 2019

Sköna dagar☀️

Tar dagarna lite som dom kommer...

Ena dagen ALV andra dagen Kolmården, hemma och pysslar. Båttur när vädret tillåter. Kalmar igår med besök hos hästarna, getterna, IKEA besök, restaurang och firade samtidigt vår bröllopsdag. 

Satinbröllopsdag❤️ 18 år har vi varit gifta. Satinlakan och mycket annat fint i paketen jag fick igår av min älskade man💕

Elias är med Alva och hennes familj i Göteborg. Han kommer hem på onsdag. Tidigt på torsdag morgon åker vi till Halmstad, första fotbollscupen för sommaren⚽️❤️

Elias åker till Öland med kompisar och följer inte med oss. En stund på onsdag får vi se honom.

Barnen blir stora och det har gått så fort. 

Ville testar gränser...🙄 Igår när han höll på med något vi inte direkt var förtjusta över frågade Hannes "Är Ville i puberteten?!"

Goa Hannes som är den som för tillfället vet allra bäst vad det innebär😍

Elias har glömt lite hur det är att vara i puberteten och speciellt hur mycket mat som går åt att lugna den hormonstinna kroppen. Hannes är hungrig jämnt nuförtiden och Elias klagar "Han äter oss ur huset!!!!!!"

Roligt med pubertetsbarn😩🙄😂






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)