lördag 27 juli 2019

Laxacupen⚽️

Så roligt vi tycker det är med cuplivet❤️ Titta och heja på grabbarna när dom spelar⚽️ Träffa alla trevliga föräldrar som vi annars inte umgås så mycket med💕 sola och bada eftersom det är otroligt varmt i Halmstad nu. Över 30 grader!☀️😅Är tufft för alla fotbollspelare dessa dagar!

Killarna blev två i gruppen och tog sig till A-slutspel👏

Just nu spelar dom 16-delfinal...

Ville och jag följde inte med. Jag har haft problem med min mage och igår efter vi ätit middag med David och Annie fick jag sådana kramper i magen att jag fick avbryta kvällen och ta mig till hotellet😩

Idag känns det mycket bättre men Ville sov så gott tidigt i morse. Match redan 08.00 så nu väntar vi med spänning på slutresultat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)