söndag 7 april 2019

Snart hemma.

Det gick bra för killarna och Hannes i innebandylaget. Dom slutade tvåa i sin grupp och gick till A-slutspel. Match kl. 08 i morse som tyvärr slutade i förlust. Efter matchen gick Andreas, jag och Ville tillbaka till hotellet och åt en god frukost innan vi hämtade en trött Hannes. Nu är vi snart hemma hos Elias igen.

Alltid lika roligt att vara iväg på cup med våra killar❤️

Nu får vi se om det blir fler innebandycuper...Hannes har pratar om att han vill sluta med innebandyn. Hans beslut, men lite hoppas jag på att han ändrar sig😊

Det är fotbollen⚽️ våra killar brinner lite extra för😃

Om några år kanske Ville vill börja spela innebandy. Det finns ett utvecklingslag i Craftstaden men Ville måste fylla 12 år innan det är aktuellt🏑

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)