lördag 6 april 2019

Länge sedan...

...

Här tuffar livet på som vanligt👍😃

Våren känns alltid lika välkommen. Älskar när dagarna blir ljusar och känns längre. 

Skolor och jobb funkar jättebra! Jag lär mig nytt på jobbet när nya olika situationer uppstår, en utmaning många gångar😃 och Andreas, med stor ledarskapserfarenhet jobbmässigt, har jag stor stöttning av just nu👍

Killarna går det jättebra för i skolorna.

Nu är vi i en mellanperiod vad gäller innebandysäsong och fotbollssäsong. Fotbollscup förra helgen, innebandycup denna helg och om två veckor åker vi på fotbollscup igen⚽️😅

Andreas och jag tränar en del just nu. Roligt! Löpning och promenader. Kanon att min snälla man ställer upp och peppar mig på slingan. Precis när jag är påväg att ge upp peppar han på. Han är snabbare och har bättre kondition än mig så snällt att han "dra runt" mig på löprundor.

Nu kommer han snart till Ville och mig här på hotellrummet i Jönköping. Frukostdags snart.

Hannes hade tidigt match kl.08 i Husqvarna. Ville och jag tog sovmorgon medan Andreas åkte och hejade😃

Två matcher till idag och shopping står på vårat program idag👍

Elias är hemma och vaktar huset😃


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)