söndag 24 februari 2019

Hemma😃

IgĂ„r fick vi en hĂ€rlig förmiddag i skidbackarna. JĂ€ttebra backar och fint vĂ€der👌⛷ BĂ€sta avslutet!

Vi Ă„t lunch och sedan packade vi bilen och Ă„kte hemĂ„t🚗

Stopp efter Hudiksvall och middagsstopp i Stockholm. Eftersom vi glömde tanka bilen lĂ€ngst vĂ€gen 🙄😂 och Ringarum var stĂ€ngt och korttanken var sönder fick vi göra en liten avstickare till Gusum. Har aldrig varit dĂ€r tidigare. SpĂ€nnande.

Vi var hemma strax efter kl. 23. 

Ca. en timma senare blev Elias sjuk och började krĂ€kas. Och nu pĂ„ morgonen Ă€ven HannesđŸ€źđŸ˜· Stackars mina killar! Nu hoppas vi detta gĂ„r över fort och att Andreas och jag klarar oss!

SÄ glad att vi bestÀmde oss för att Äka hem tidigare!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)