fredag 12 oktober 2018

Inflyttning👍

Veckan har gĂ„tt otroligt fort. Samlat ihop mitt arbete efter helgens fest och konstaterat att det gick fantastisk bra! 

I tisdagar var jag ivĂ€g pĂ„ kökschefstrĂ€ff i Linköping. Sjukgymnastbesök igĂ„r, Guldklubben tog ut sin rĂ€tt och jag har ett litet bakslag med min axel. TĂ€nkte mig för men inte tillrĂ€ckligt. Inget allvarligt. 

Barnen har haft skola, trĂ€ning, fotboll och innebandy. Hannes onda lĂ„r Ă€r bra igen👍 sĂ„ han Ă€r supernöjd! Elias var sĂ„ glad igĂ„r nĂ€r han snörade pĂ„ sig fotbollsskorna igen och försiktigt vara med pĂ„ en övning pĂ„ trĂ€ningen⚽️ Lycklig kille! Han blir bĂ€ttre i vaden men det tar tid...

Ville stormtrivs med livet! SĂ„ skönt att allt rullar pĂ„ bra!😃

Andreas har arbetat pĂ„ jobbet och hemma😉 😍Äntligen Ă€r Hannes och Villes rumsbyte klart och dom bĂ„da har flyttat in i sina "nya" rum. Det bĂ€sta med allt var att det blev rensat i alla skrymslen och vrĂ„n. 

Nu ska vi bara hitta en fĂ„tölj och en spegel till Hannes rum. 


Villes rum blev inte omtapetserat. Ser lite roligt ut med hans gosedjur och leksaker mot den coola skateboardvĂ€ggen😂. En liten kille pĂ„vĂ€g att bli stor...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)