söndag 7 oktober 2018

Guldklubben

Festen gick jĂ€ttebra!👍😃

PĂ„ min tioskala hamnade den pĂ„ en nia. Den nĂ„dde inte riktigt Ă€nda fram, inte riktigt lika perfekt som förra Ă„ret dĂ„ den faktiskt var en tia. Ska tillĂ€gga att min ribba ligger vĂ€ldigt högt. NĂ„got jag fĂ„r höra och som jag sjĂ€lv Ă€r vĂ€ldigt medveten om. 

Fick sĂ„ mycket fint beröm igĂ„r😊

Idag kÀnner jag mig vÀldigt nöjd!

Dagen efter en sĂ„dan tillstĂ€llning som igĂ„r kĂ€nns som ett nytt liv börjar😉 Det Ă€r vĂ€l att ta i men det kĂ€nns befriande att inte behöva tĂ€nka pĂ„ festen.

IgÄr levererade vi en buffé, snarlik förra Ärets. Tre olika förrÀttssnittar, buffé med oxfilé, lamminnerfile, lax, olika sallader, en varm och en kall sÄs, ljummen potatissallad, potatisgratÀng, en het ananas- och mangosalsa, ost -och fruktbricka, kex, smör bröd. Till dessert en chokladganach pÄ saltad kolasÄsbotten med hallon/jordgubbe och citronmeliss.


Tröttare Ă€n tröttast och har haft svĂ„rt att sova i natt. Inte lĂ€tt att koppla av efter ett 14 timmarspass i högt tempo. Dessutom innebandyturneringen i Kalmar för Hannes, han Ă„kte redan kl. 07 i morse. Ville vaknade och dĂ„ vaknade jag. Älskar att vakna till synen av en leende Ville, dĂ„ spelat det ingen roll att jag inte sovit sĂ„ mĂ„nga timmar. Andreas, Ville och jag Ă„kte kl. 09. sĂ„ nu sitter jag och vĂ€ntar pĂ„ att match nummer 6 ska komma igĂ„ng.


Heja, heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)