söndag 29 april 2018

April

Denna månad har varit jobb, förskola, skola, fotboll, löpning, promenader, renovering för hela slanten.

Andreas har renoverat Elias rum. Taket målat, väggar spacklade, golvet är inlagt. Bara tapeter och lister kvar👍❤️

Jag har kommit igång med löpningen lite smått. Många promenader blir det också. Så himla skönt och jag känner mig piggare i kroppen. 

Elias kör på...dom nationella proven i skolan avlöser varandra. Fotbollsmässigt är han mycket nöjd nu. Tränar med A-laget (div.1) igen sedan några dagar och får faktiskt vara med på bänken i dagens match⚽️ Det är stort för honom. Det är så himla roligt och vi glädjs med honom❤️

Hannes kör på med skola och fotboll han med. Match idag på sin pappas gamla "barndomsarena" i Kristdala. Han börjar bli stor min mysiga kille. Igår var vi på jeansbolaget och köpte vårjacka. Det blev en jacka i strl. S denna gång😳 alltså inte strl.XS längre. Han växer så det knakar och är nu längre än mig❤️

Ville är busig och inne i period där han tycker att allt tillhör honom😂 till och med vattenflaskan på matbordet tror han att han bestämmer helt över. Protest när någon rör "hans" grejer. Han ska snart åka till kontaktfamiljen över dagen❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)