fredag 23 mars 2018

Jönköping

Framme😊

Ligger i hotellsängen bredvid min yngsta prins❤️ som sover djupt. Han vaknar inte trots lite liv ute i korridoren, vi har lyckats hamna på samma våning som ett gäng killar. Misstänker att det är ett innebandylag. Fair play är en stor turnering!

Ville och jag har haft en jättemysig kväll! Uppkrupna i sängen har vi ätit popcorn och Mamma Scans köttbullar😂 Det sistnämnda är en Villefavorit så dom får han stå för. Lite cola till det och på tv:n Let’s dance👍

Hannes är inkvarterad med sina lagkompisar i någon skola här i närheten. Andreas och Elias är i Husqvarna sporthall och hejar på Elias gamla innebandylag, som ni vet har han ju slutat med innebandyn. Han blev genast erbjuden ett matchställ när han dök upp i sporthallen😂 😉 Lite sugen är han nog allt men denna helg är Hannes spelhelg. Första gången vi är på cup och det är Hannes som spelar och inte Elias. I fotbollssammanhang är Andreas alltid med eftersom han är tränare för Hannes lag⚽️ men denna gång är han ensam och vi får ha Elias hos oss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)