torsdag 29 mars 2018

Glad PĂ„sk🐣

NĂ„gra dagars ledighet har börjat idag. SĂ„ skönt tycker jag. Har haft intensiva dagar pĂ„ jobbet. Jag lĂ€r mig nya saker hela tiden i min "nya" tjĂ€nst. JĂ€tteroligt men Ă€r ganska trött i huvudet. MĂ€rker att jag Ă€r ganska lĂ€ttlĂ€rd och har ett himla kom-ihĂ„g👍😊...men nu har hjĂ€rnan tagit pĂ„skledigt nĂ„gra dagar😂

Ville och Andreas har varit lediga idag. Ett misslyckat försök att klippa honom. Han Ă€r sĂ„ himla envis och det gĂ„r inte sĂ„ bra. Men vi envisas, vi vet ju att det kommer att gĂ„. Han har gĂ„tt till frisören sedan han var 4 mĂ„nader! ...utan problem men sĂ„ nu i höstas fick han nĂ„gon konstig idĂ© att han inte ska klippa sig. Han gillar frisörsalongen och frisörerna men inte att bli klippt. Han skriker "fĂ€rdig", "aj", "f*n", "sluta"....och grĂ„ter lite sĂ„ vi har nu bestĂ€mt att göra besök pĂ„ salongen och testa om det gĂ„r men inte tvinga honom. 

Efter frisörbesöket Ă„kte Andreas och köpte en ny bra hĂ„rtrimmer😁 Ville blev klippt hemma istĂ€llet.

IkvĂ€ll Ă€r det fotbollstrĂ€ning för Hannes. Ville Ă€r hos sin kontaktfamilj. Elias Ă„kte med Alva pĂ„ middag. 

I morgon Ă„ker Elias till Göteborg och Future cup⚽️ och vi andra Ă„ker och hejar pĂ„ lördag. PĂ„ mĂ„ndag Ă€r vi hemma igen.

Ha en riktig bra pĂ„sk!💛🐣


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)