lördag 23 april 2016

Skryt och ⚽️

Som sagt, fotbollen har tagit över efter innebandyn.
Sen i onsdags har vi sett Elias spelat två matcher och Hannes en match.
Nu kör killarna för fullt och det går bra för dom!
Det har hänt mycket med killarnas fotbollskunnande under vintern.
Ska bli en spännande säsong.
I morgon ska Elias gå fotbollsdomareutbildning. Efter den är det fritt fram för honom att börja döma 5-manna och 7-mannafotboll. Han är väldigt intresserad av allt som har med fotboll att göra! Har han tid åker han gärna med Hannes och Andreas till deras träning och hjälper till. Han håller i egna övningar och får alla Hannes lagkompisar intresserade. Så roligt att se honom i ledarroller, han är duktig min stora kille.
Min mellankille hakar på och jag är  säker på att han är stolt över storebror, bättre förebild kan han inte ha!
Och tänk då Ville som har två duktiga storebröder som förebilder!!!! Elias och Hannes betyder så oerhört mycket för Ville. Han ser, tar efter och gör som dom.
Okej, finns ju saker dom gör som är mindre bra men det får vi som föräldrar försöka ställa till rätta.
Oj vad jag skryter, men idag är en sådan dag. Jag älskar mina killar❤️❤️❤️

Själv har jag just nu en berg-och dalbana med mina känslor. Många olika känslor som svämmar över i min kropp.
Många saker som jag är väldigt glad och lycklig över. 
Samtidigt saknar jag mamma mer än någonsin just nu. Har lästa att det är vanligt att känna så när månader nu har gått sedan sist jag träffade henne, närmare bestämt drygt 5 månader, alldeles för länge sedan sist!
Det pendlar och ibland har jag väldigt lätt till tårar, p.g.a både sorg, glädje och stolthet. Så är det och så får det vara.

Nya frisörbilder på Ville, haha...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)