söndag 3 april 2016

April

Ytterligare en vecka har passerat och nästan en hel helg.
I fredags var våra kära vänner Emanuelssons på besök.
Jättetrevlig kväll där vi bl.a planerade vår kommande Gotlandsemester.
Vi gör en favorit i repris och tar med oss cyklarna över till öjn.
Stugor i samma stugområde som förra året är bokad, båtbiljetter likaså.
Tjoho vad kul det ska bli!

Igår var jag med Katti och Ida i Kalmar.
Hittade jacka, skor och kläder till Ville. 
En röd jacka så han syns lättare/snabbare när/om  han försvinner iväg....



Vi hann med att äntligen spela biljard innan fotbollskvällen här hemma drog igång. Hannes älskar biljard och har tjatat ett tag nu, igår var det dags...






När vi kom hem kom pappa och vi tittade på Barcelona mot Real Madrid.
Killarna, och vi med, tycker att det är jätteroligt och mysigt att morfar "hänger" här.
När det blir sent dras madrassen fram och bröderna Hagman lägger sig tillrätta några sekunder. Sedan börjar Ville busa. Jag hann ta ett kort innan buset drog igång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)