söndag 27 september 2015

Min födelsedag

Jaha, och då har jag blivit firad på min 41-årsdag då....
Man blir inte äldre än vad man gör sig så jag är fortfarande ung! ;-))
Jag fick en fin, tuff klocka av mina ❤️❤️❤️❤️.
Och en kommentar av äldsta sonen när klockan för första gången satt på min arm;
"Mamma, nu ser du ju iallafall lite modern ut"
Den kommentaren skrattade jag glatt åt.



Jag blev uppvaktade med sång på sängen. Barnen var ivriga så Andreas hängde inte riktigt med.
Halva födelsedagssången sjungen när han kommer springande i trappan upp;
"Vänta på mig"
Det var kul!



Ville sjöng "ja må hon eva" flera gånger igår, mitt lilla ❤️

Mamma, pappa, syster och svåger kom och fikade.
Barnen var också med men dom ser man bara vid fikabordet, mycket lek och bus kusinerna mellan.
Elias var på fotboll och trummade i hejarklacken. Och med sig hem efter matchen hade han 6 kompisar som fyllde hans rum till bredden. Ville fick självklart rum också!
Ville får vara med och blir väl omhändertagen av killarna och tjejerna.

Jag hade en toppenfödelsedag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)