fredag 30 januari 2015

Välkommen fredag!

Denna vecka har alla varit friska....men väldigt trötta! Känns som influensan satte sina spår på oss alla.
Trötthet, tung i kroppen och lite huvudvärk som har blivit bättre för varje dag, så summerar jag mitt allmäntillstånd denna vecka.

Ville badade för första gången i år.
Andreas badade med honom och dom hade jätteroligt.
Mycket plask, ett och annat dyk och massor av hopp ner i vattnet.





















Och så har Hannes byggt världens finaste snögubbe! Första för i år.






I helgen ska vi åka till Valbacken i Ingatorp. Elias och Hannes ska gå i skidskola där. Tror vi låter Ville testa att stå och åka på ett par skidor också. Nästa år siktar vi på att åka på skidsemester.
I år har vi andra resor planerade.
På sportlovet, om 2 veckor, åker vi till Kanarieöarna med svärfar, Gerd och Andreas bror med familj.
Över påsken åker vi till London med familjen T.
Ser fram emot resorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)